poniedziałek, 29 grudnia 2014

Take my mind and take my pain

Jak już zauważyliście nasze wyniki trochę się przeciągnęły... Musimy zapanowac nad swoją miłością do seriali! Naszym nowym odkryciem jest Dowton Abbey. Jesteśmy co prawda dopiero w połowie 1 sezonu, a wyemitowano (dotychczas) 5, ale na razie nam się podoba. Mamy już ulubionych bohaterów i niestety znamy kilka spoilerów (ah, ten filmweb), co nie zmienia faktu, że przyjemnie się ogląda. Piękne widoki, kostiumy, dobra gra aktorska i fabuła. Jeśli ktoś lubi patrzec na urodę aktorów/aktorek to również polecamy! :> Stylizacja, którą przygotowałyśmy jest w jaśniejszych kolorach, niż te ostatnie. Mamy nadzieję, że nie jest jednak zła, choc blogger chyba trochę popsuł jakośc screena.



Teraz czas na wyniki loterii. Do wylosowania zwycięzców użyłyśmy generatora liczbowego.  Nagrody dostaną osoby, których komentarze miały numerki (oprócz Paulina71, której komentarz był 10, jednak nie jest ona stałą komentatorką; jej nagrodę dostanie osoba z numerkiem 11):


Nagród było 7. Wyglądały one następująco:



1) Heneda
2) -sweet-girl-22
3) Uplooad
4) CudneOczka
5) B.E.A.T.K.A
6) kesha077
7) MoniqueU

Jeśli macie już daną rzecz to możecie się powymieniac w komentarzach. Jeśli nie macie ochoty na wymianę - coś wymyślimy :) Nie musicie się zgłaszac. Osoby, który wygrały sd niech od razu coś wystawią, a Ci, którzy wygrali ubranie i go nie mają - zapraszamy do naszego bazarku, nagrody już czekają. Gratulujemy!
Podoba Wam się stylka?
Ogląda ktoś Downton Abbey?

19 komentarzy:

  1. Śliczna, jaśniutka stylizacja.
    Gratuluję zwycięzcom loterii. Zazdroszczę CudneOczka, ten żakiecik jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Downton Abbey to uzależnienie mojej mamy i starszej siostry, ja niestety nie zaczęłam oglądać go od początku, a nie mam jakoś czasu nadrabiać. Może jak znajdę chwilkę wolną. Za to zaczęłam niedawno faking it i jest fajne, chociaż momentami głupiutkie, jak to amerykańskie seriale. W planach mam Grę o tron, Arrow, Awkward, Once Upon A Time. Jednak nadal moją największą miłością są PLL i Teen Wolf (pll zaczyna się za tydzień, za to jeżeli chodzi o tw- prędzej umrę niż doczekam wakacji i 5 sezonu)
    Bardzo ładna stylizacja, tak wiosennie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie my kupiłyśmy na Gwiazdkę mamie DA, bo szukałyśmy serialu, które także byśmy obejrzały. Ogółem nie mamy dużo czasu wolnego, więc uznałyśmy, że zawsze fajniej razem coś obejrzec :) Podobno w pewnym momencie robi się telenowela - to sprawdzimy same, a co! Faking it oglądamy chyba od września tego roku. Szkoda, że jest tak mało odcinków i, że są tak krótkie (choc to też może byc zaletą). Masz rację, taki typowo amerykański, ale leciutki i śmieszny :D O Awkward za dużo nie słyszałyśmy, Arrow ponoc fajniutki. Grę o tron ogląda przyjaciółka, więc trochę ogarniamy (tumblr też robi swoje) - chciałyśmy zacząc, bo wszyscy chwalą, ale serial ma już sporo sezonów, a odcinki są długie, więc na razie czeka na swoją kolej. Once` a polecamy! Koniecznie! Tematyka jest super, można się zrelaksowac. Co więcej, wątki wielu postaci z baśni i bajek super się łączą. Każdy sezon coraz lepszy, 1 w sumie był najgorszy, potem idzie już z górki :D Niedawno skończył się 4 sezon, czekamy na koniec przerwy haha. Nooo! My też uwielbiamy TW, straszna szkoda, że będzie dopiero w czerwcu. Jak zwykle liczymy na Stilesa, Scotta, Lydię (super dziewczyna) i na Parrisha, zwł. że Stiles będzie z Malią, a Jordan tak fajnie wygląda z Lydią ;D
      Dzięki :>

      Usuń
    2. Ja nadal liczę na Stydię, uwielbiam ich, a póki co próbuję się przekonać do Malii i jako postać jest całkiem ok, ale w towarzystwie Stilesa...jakoś mi do siebie nie pasują. Mnie strasznie ciekawi czym jest Parrish. :D I oczywiście czekam na więcej Lydii, bo w 4 sezonie bardzo mi jej brakowało na ekranie. :c

      Usuń
    3. Dokładnie! Ostatnio w tv leciał sezon 3b i akurat trafiłyśmy na scenę, kiedy Stiles pomagał Lydii w lesie, gdy miała nogę w tej pułapce :D Rozwijali ich wątek tak długo i tak się uroczo dogadują, a nagle wpada Malia i jest coraz mniej scen Stydii... Nawet tych typowo koleżeńskich. Sama Malia jest w miarę ok, ale niestety pannie Martin nie dorównuje do pięt. Parrish to totalna zagadka, więc pewnie rozwiną jego wątek - mamy nadzieję, że Lydii też :D

      Usuń
    4. W ogóle sezon trzeci pełen był Stydii, szczególnie 3a (ah ten pamiętny pocałunek, przewijałam te scenę trzy razy), bo w 3b jak powiedziałyście- wpada Malia. Lydia jest świetną postacią, nie dość, że śliczna, to jeszcze inteligentna i urocza. Nie zapominając jeszcze o tym (głównie o to jedno zdanie mi chodzi):
      http://lydiamartinspiration.tumblr.com/post/103639962763/girls-dont-want-boys-girls-want-lydia-martins

      Stiles i Lydia to zdecydowanie moje ulubione postacie, jeszcze lubię Kirę, Dereka i Breaden, Danny'ego (rozpaczliwie błagam o jego powrót w 5 sezonie) i Isaaca, który niestety już raczej nie wróci, bo ma rolę w The Originals. W 5 sezonie wróci jakaś postać, oby to nie był Jackson, jakoś za nim nie przepadałam.

      Usuń
    5. Hahaha genialne! Wlasnie nam szkoda, ze Daniel odszedl, bo tak po prostu wyjechal i nie wrocil, ale w sumie fajnie, ze tez jeszcze gra. W TO jest podobno super (nie ogladamy), a skoro gra Kola to juz w ogole musi byc cudowny, on jest chyba naszym ulubionym Pierwotnym, a Daniel ma naprawde ciekawa mimike. Nieee, tylko nie Jackson. Miejmy nadzieje, ze skoro Colton gra w Arrow to nie znajdzie czasu na TW xD
      + Ktos kiedys pisal, ze Jordan ma byc starszym zaginionym bratem Isaaca, ktory wrocil z wojny, ale to raczej bujda.

      Usuń
    6. *tez jeszcze gra w innych produkcjach

      Usuń
    7. O tym mówicie? :D W moich ulubionych na tumblrze znajdzie się odpowiedź na wszystko haha.
      http://dylanobrienonline.tumblr.com/post/94206848921

      Usuń
    8. Dokładnie! :D
      W sumie fajnie by bylo, gdyby to byla prawda, ale to by oznaczalo, ze Jordan sklamal w sprawie swojego imienia i nazwiska. Oby nie zrobili z niego czarnego charakteru, bo wtedy by nas baaardzo zawiedli. 24 lata... Hm... Lydia powiedziala, ze skonczyla z 'teenage boys' :>

      Usuń
    9. To by było ciekawe, Parrish jako czarny charakter. Podobałaby mi się przyjaźń Lydii i Jordana, ale jakoś nie widzę ich w związku, mam nadzieję, że nie tak potoczy się ich wątek w 5 sezonie. :c Nie spodobało mi się jeszcze to, że Stiles, Malia i Papa Stilinski w ostatnim odcinku się zachowywali jak taka mała rodzina, to źle wpływa na szanse Stydii, eh. Z drugiej strony czytałam gdzieś spoilery, że Stalia będzie przechodziła przez 'rocky road'. :D

      Usuń
  3. First of all: aaaaaaaaaaaaaaaaa, jak ja długo marzyłam o tej spódnicy! Dziękidziękidziękidzięki! <3
    Śliczna stylizacja. Nie przepadam za tą bluzką, ale tutaj się broni - dobrze ją wykorzystałyście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? To super, bardzo się cieszymy! :D
      Dzięki, dzięki <3

      Usuń
  4. Dziękuję za bluzeczkę, śliczna jest!
    Stylizacja również niczemu sobie, podoba mi się! C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory i jest naprawdę genialnie, a byłoby idealnie, gdyby podeszwy butów były kremowe albo jakieś takie w ten deseń, a nie różowe, ale to szczegół :p
    Co do seriali, z tych do oglądania w internecie to przerobiłem tylko pierwszą generację Skinsów i wszystkie 3 sezony Wszystkich wcieleń Tary (borze, chyba mój ulubiony serial ever, a Tonni Collette jest tam niesamowita! Polecam xd).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :>
      Pierwszy raz slyszymy o Wszystkich Wcieleniach Tary, ale mozliwe, ze kiedys obejrzymy, w sumie czemu nie :D

      Usuń
  6. A ja nie mogę oglądać seriali w internetach, bo mam słaby net :')))) Jaki ból dupy :')))
    Stylizacja bardzo ładna, zgodzę się z Patrycją - bardzo wiosennie :D
    +Dzięki za to futerko, pamiętam jak miałem je kiedyś kupić za 50sd :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :o Akurat Downton Abbey kupilysmy na DVD, ale reszte rzeczywiscie ogladamy na necie. A probowales ostatnio? Moze cos sie zmienilo xD
      Dziekujemy i cieszymy sie, ze futro sie spodobalo!

      Usuń
  7. Dziękuję bardzo za nagrodę, niestety już ją mam, więc zostawicie butki sobie:* co do seriali to kocham DA, genialny pomysł, świetni aktorzy, pomysły na dialogi to już w ogole, ja polecam Wam obejrzeć Terranove - serial Spielberga, naprawdę dobry, filmowy charakter:) dobrego nowego roku!;*

    OdpowiedzUsuń