środa, 24 grudnia 2014

Rockin` around the christmas tree

Oto i jest! Wigilia!
 Chcemy, abyście zauważyli w ten szczególny dzień, że pomimo tego, że nie znacie przyszłości nie oznacza to, iż nie możecie jej zmienic. Pamiętajcie, że niektóre rzeczy zależą wyłącznie od Was i warto o nie walczyc! Chciałybyśmy Wam życzyc miłości, która dotyka człowieka w różny sposób. Szczęścia, abyście po smutnych chwilach (których ma byc jak najmniej!) podnieśli głowy i cieszyli się życiem. Zdrowia, bo ono jest najważniejsze. Na koniec chcemy Wam także życzyc przepysznej i cudownej Wigili w miłym gronie. I oczywiście wielu, wielu, wieluuu świetnych prezentów, na które na pewno zasłużyliście! :)
  Zostawiamy Was z lookiem, który miał byc z początku elegenacki. Oczywiście wyszło całkiem odwrotnie - postawiłyśmy na skórę i goły brzuch. Jest trochę zadziornie i bardziej imprezowo, niż miało byc, ale każdy spędza Wigilię jak chce, prawda? MMV ma zamiar się bawic!


+ Dziś pojawi się na blogu mała odskocznia od stylek!
Bądźcie z nami (:




Jak Wam się podoba całośc?
Cieszycie się z Wigilii?
My tak, mamy prezenty dla całej rodzinki!

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, muszę wreszcie zakupić tą torebkę...
    Prezenty już mam zapakowane, lampki pozapalane, większość potraw przygotowana, więc teraz tylko czekać na odpowiednią godzinę.
    Byłam zmartwiona jak to będzie, bo od kilku dni u nas pada deszcz i wieje niemiłosiernie, a już tradycją u nas jest ubieranie całego domu lampkami. Na szczęście dziś się poprawiło i wszystko poszło tak jak powinno. Dom wygląda rodem z Las Vegas XD
    Na koniec napiszę tylko: Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i wzajemnie!
      Jesteśmy pewne, że jedzonko było pyszne, a prezenty się spodobały :)
      Co do lampek - my je kochamy i według nas nigdy nie jest ich za mało.

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja!
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam rockowe stylizacje! Ta jest genialna! :)
    Mam już serdecznie dosyć tych przygotowań do świąt, jestem padnięta ;-;
    Wesołych świąt dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia i Wam także życzę mile spędzonych z rodziną świąt! :)
    Stylizacja? - Cudowna! Przełamałyście tą świąteczną otoczkę na blogsferze, chwała Wam za to! :D Te urocze świąteczne stylizacje już się trochę nudzą :0 Bardzo mi się podoba, chyba lubicie taki klimat "rock" itd. co? :D Ja się cieszę co do wigili, głównie ze względu na żarcie xD Prezentów też masa w tym roku, ale trochę mi głupio, że dla mojego pieseła nic nie kupiliśmy i jakaś taka smutna dziś chodzi :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy!
      Co do tego klimaciku - w realu skórę nosimy tylko w postaci kurtek i torebek, ale na sd faktycznie mamy chyba tendencję do takich niegrzecznych stylek xD
      Nasza suczka dostała kiełbasę i baardzo się ucieszyła!

      Usuń
  6. Dzięki za życzenia i wzajemnie :)
    Graficy nieco spartaczyli te buty - wyszły im kopytka, ale całość i tak się świetnie prezentuje. Wykorzystałyście ten top genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopytka, super określenie, haha.
      Dziękujemy podwójnie :)

      Usuń
  7. nie przepadam za butami, ale całość jest po prostu genialna! kupiłam tą torebkę jakiś czas temu i zupełnie nie miałam pomysłu na nią, chyba mnie natchnęłyście :D ja już po kolacji... moja spódnica przez ostatnią godzinę się trochę skurczyła, bo powoli zaczyna mnie uwierać XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mamy zawsze ten problem! :)
      Dziękujemy bardzo :)

      Usuń
  8. stylizacja na niezłym poziomie, a Wasza lalka wiedzie absolutny prym jeśli chodzi o rysy twarzy - 10/10:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażenie, że już pisałam coś na temat tej stylki, halo gdzie mój poprzedni komentarz. :o
    W takim razie napiszę jeszcze raz: jest ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, blogger znow szwankuje? :o
      Dzieki za komentarz... I to juz drugi haha :D

      Usuń