wtorek, 23 grudnia 2014

I`m dreaming of a white christmas

Spisaliście się na medal! Wczorajsza liczba wejśc na bloga mile nas zaskoczyła, liczymy na to, że będziecie zostawiali po sobie także komentarze. Tym razem prezentujemy stylkę, która była zgłoszona do walk stylistów na cs. Odpadłyśmy już z zabawy, ale z pracy jesteśmy zadowolone, więc uznałyśmy, że może warto Wam ją pokazac. Futro i te świetne skarpety sprawiają, że całośc jest troszkę zimowa. Swoją drogą aktualnie pogoda bynajmniej taka nie jest - u Was też ciągle wieje i pada? Brr, z chęcią siedzimy w domku! 
  




Co myślicie o stylce?
Też marzycie o śniegu?

15 komentarzy:

  1. Nie mogę tego pojąć, jakim cudem ta stylka przegrała... Świat skrywa tyle tajemnic xd No nic trudno, stylizacja mega mi się podoba :) Też czekam na śnieg, całe szczęście już nie pada... :') Święta wery macz w tym roku :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, po przeczytaniu fragmentu o tych tajemnicach myślałyśmy, że nie przestaniemy się śmiać xD
      Bardzo dzięlujemy, trzymajmy kciuki za śnieg razem! :)

      Usuń
  2. Ta stylizacja akuratnie bardzo ładna jest :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosowałam na tę stylizację. :( Urocza!
    Z jednej strony chcę śnieg, bo jednak święta bez śniegu to jak nie święta. Ale z drugiej śnieg równa się ujemnej temperaturze, a raczej nie widzi mi się chodzenie po dworze w takie zimno (i byłabym pewnie zmuszona do zainwestowania w nową kurtkę, bo w tej z zeszłego roku zamarzam w 3 stopniach). Chociaż patrząc na pogodę za oknem, to tak czy siak jest zimno; leje non stop, a wiatr taki, że gdy wyszłam na zakupy to mi o mało parasolki nie wywróciło na drugą stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jaśminko! ;)
      My jesteśmy wielki fankami śniegu i uważamy, że Święta z nim są ładniejsze, a biorąc pod uwagę fakt, że kupiłyśmy puchowe kurteczki, to jak dla nas mógłby spaść jak najszybciej :D
      Zwł., że jak sama zauważyłaś nie ma słońca... tylko wiatr!

      Usuń
  4. Również głosowałam i nie rozumiem, jakim cudem nie przeszłyście. Jest świetna!
    U mnie też taka kijowa pogoda, wczoraj 1/4 Poznania była bez prądu przez jakieś 2,5 godziny, w tym również mój dom. Już był wieczór, więc mega ciemno, ratowały mnie tylko świeczki (przyjaciele się ze mnie śmiali, że wreszcie miałam pretekst żeby palić 25343 świeczek w pokoju). Smutne było tylko to, że akurat pakowałam prezenty, a jak było tak ciemno to potykałam się o nie wszystkie. :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!
      Aż tak źle w Poznaniu? Masakra! My u dziadków pod Toruniem na szczęście prąd jeszcze mamy (i niech tak zostanie!). Świeczki są cudowne, zwł. zapachowe, ale chyba wolałybyśmy zgasic sobie światło, a miec ogrzewanie haha.
      Prezenty mówisz? Kupowałaś rodzicom? Coś konkretnego? :> My mamy prezenty łącznie dla 10 osób, nie dośc, że poszłyśmy w koszty to jeszcze kupowanie ich zajęło nam... 6 godzin? :> Coś w ten deseń, ale było fajnie, nie możemy się doczekac ich min!

      Usuń
    2. U mnie świąteczny niezbędnik to świeczki waniliowe i cynamonowe. <3
      Prezenty dla rodziców kupowałyśmy razem z siostra, dla każdego po kilka +jeden wspólny, duży talerz villeroy & boch. A z siostra co roku kupujemy sobie kalendarze ścienne, w tym roku tez nie odeszłyśmy od tradycji. :D A co do cen to mamy podobnie, wykosztowalysmy sie troszkę. :c

      Usuń
    3. Mmm... Cynamonowe! My sobie nie ufamy i boimy sie, ze zapomnimy o swieczkach, wiec rzadko je palimy, ale w zamian za to nabylysmy super krem do rąk - cynamonowo-jabłkowy (omg, nie wierzymy, ze to piszemy xD).
      To super! Na pewno im sie spodoba, a kalendarze to uroczy zwyczaj. My czesto kupowalysmy sobie ksiazki, ale w tym roku kupilysmy juz sobie tyle na poczatku grudnia, ze na pewno dlugo zajmie nam przeczytanie tego wszystkiego ze wzgledu na brak czasu :c My naszej familii (rodzice, ciocia, wujek z ciocia, dziadkowie, 1,5 miesieczna kuzynka, ciocia i pradziadek) kupilysmy jakies drobiazgi, np. kubki, filizanki, herbaty itp., ale na pewno to docenia :D To juz 3 raz, jak im cos kupujemy, bo to mega frajda haha.
      Udanej Wigilii!

      Usuń
  5. Ja bym chyba wolał kozaki całe czarne, ale i tak jest mega, te skarpetki super tu wyglądają :)!
    U mnie też taka beznadziejna pogoda, smutek i żal :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałyśmy o czarnych, ale te, które mamy słabo tu wyglądały ze względu na swój krój :D
      No właśnie! Ta pogoda nie dośc, że straszna... to jeszcze dobija. Na lekki biały puch nie ma już co liczyc, ale może chociaż przestanie padac (:

      Usuń
  6. ja również byłam za wami! aż nie chce się wierzyć, że co najmniej w jednej z bitew nie wygrałyście... albo ludzie nie głosują rzetelnie, albo... sama nie wiem :O ale byłam rozczarowana wynikami innych bitew również (głosowałam na obie stylizacje nejlt).

    to co mi sie najbardziej podoba w tej stylizacji to taki świąteczny klimacik :) i te złote elementy!

    OdpowiedzUsuń