środa, 24 grudnia 2014

Święteczne inspiracje i... mini loteria!

Mamy nadzieję, że już jesteście po życzeniach, posiłku i otwarciu prezentów! 
Jeśli tak - zapraszamy do przejrzenia świątecznych inspiracji, a potem... niespodzianki!










 







 



Czujecie tę magię świąt? (:
Jeśli znów mówicie tak to... czas na loterię!

Rozlosujemy:
2 x 25 sd
oraz
5 ubrań niespodzianek!
tylko dla obserwatorów i komentatorów
 

Podobają Wam się inspiracje? Chcielibyście je częściej?
Dostaliście coś? :>
Pochwalcie się!


24 komentarze:

  1. Świetne inspiracje! Aż musiałam zapisać sobie kilka obrazków, hehe :D
    Właśnie przed momentem wstałam od wigilijnego stołu, czuje się jak bąk. Dostałam kilka upominków i nowy telefon od rodziców, jak dla mnie święta jak najbardziej udane. Muszę tylko wziąć jakąś tabletkę na trawienie. ;-;
    No i zgłaszam się do losowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO, to fajne prezenty!
      My też dostałyśmy super rzeczy i również się najadłyśmy xD
      Dziękujemy za miłe słowa!

      Usuń
  2. Ja w tym roku nie czuję atmosfery świąt, nawet zdjęcia nie pomogły, choć przyznam, że są świetne ^^
    Ach, zgłaszam się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia! a te 3.. omnomnom :33 chciałabym wiedzieć co to jest dokładnie i znaleźć na to przepis w internecie :DD
    szkoda tylko.... że u mnie nie ma śniegu, a deszcz :P
    zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jesteśmy pewne, co to jest, ale gdybyś chciała napic się czegoś innego, to polecamy eggnog, ponoc dobry! :)

      Usuń
  4. Ten dom *-* Te piesełki *-*... w ogóle to wszystko mi się podoba :3 Fajna jeszcze ta taka iskierkowa choinka :333 No właśnie ja nie czuję tej magii świąt... pewnie przez brak śniegu ehh :|
    Zgłaszam się, Uplooad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg już jest,w końcu! :D
      Dzięki, nam też się podobają, haha.

      Usuń
  5. Gify genialne, absolutnie♥ cieszę się, ze znów jesteście:)
    zgłaszam się, MoniqueU

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne inspiracje :)
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Umarłam z przejedzenia (po raz pierwszy na Wigilii!). Mój Mikołaj był hojny, aczkolwiek szkoda, że zainwestował w rzecz, której nienawidzę - no cóż, jak nie wiedział, co mi dać to lepiej było nie ryzykować i włożyć w kopertę, a nie ja teraz martwię się jak głupia. Przynajmniej siostra cała w skowronkach, dostała lego i przez ostatnią godzinę siedziałam i dziergałam z nią pandę oraz małpę. A jak tam u Was prezenty? Zadowolone? :)
    Wszyscy mówią, że świąt nie czują; najedzcie się piernikami, od razu będzie bardziej świątecznie! :D
    Inspiracje śliczne, bardzo klimatyczne. Fajnie niektórzy na tumblrze robią posty z tym "brakiem tła"; tyle razu zawału dostałam jak miałam nagle dziurę na tablicy, czy coś. Tylko trochę głupio to wygląda na blogach (w sensie na tumblrze, mi to np bardzo psuje estetykę).
    Zgłoszę się, a tak przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, to co dostałaś, jeśli można spytac?
      My zadowolone, bo dostałyśmy dwa swetry, szlafrok, kosmetyki, kolczyki i kasę (dużo rodzina, dużo prezentów! xD)
      My tam święta czujemy, teraz śnieg spadł, to już w ogóle.
      Rzadko widzimy takie posty, więc trochę trudno nam ocenic, ale pewnie masz rację :)

      Usuń
    2. Nienawidzę złotej biżuterii, za srebrną też nie przepadam - drogie i nie noszę (stałe są u mnie tylko bransoletki z koralików). A ku mojej wielkiej radości dostałam złote kolczyki, gdzie dosłownie przed zakupem prezentów wspominałam, że nic z tych rzeczy nie chcę. Wychodzi teraz, że narzekam, ale szczerze to nic nie chciałam pod choinkę, a jeśli już to skromnie, książkę, czy jakiś upominek. Tylko od strony taty to tak właśnie jest - nic nie chcesz? Wepchnę Ci jeszcze bardziej. Uszczęśliwianie na siłę.
      Aw, szlafrok. <3
      Nooo, śnieg spadł! Wyjrzałam przez okno rano a tu pada. :D

      Usuń
    3. Kurczę, jak nie lubisz to trochę słabo, ale jeśli są trochę eleganckie, to może się kiedyś przydadzą :)
      My kolczyki lubimy, ale jak są trochę droższe, to boimy się, że je zgubimy, a to się często nam przytrafia xD
      A szlafroczek jest super, taki biały z kapturkiem w szare owieczki :D
      U nas nie wiało, więc śnieg jest na wszystkich gałązkach i jest tak ślicznie <3
      Teraz oglądamy 'Let's be cops', jaki głupi film, hahah.

      Usuń
  8. inspiracje cudowne. Co do prezentów... ach, to chyba najlepsze pod tym względem u mnie święta - iPhone6, bilet na festiwal i pieniądze. Była część rodziny, której baaardzo dawno nie widziałam. Cudownie. Z przejedzenia na szczęście nie umieram - jem racjonalnie :)
    Zgłaszam się.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest jeszcze za późno na zgłoszenie się?
    Inspiracje są świetne, tak jak Jaśmina lubię na tumblrze gify "bez tła", ale tylko na głównej, ew. wskakują do moich ulubionych, ale raczej ich nie rebloguje, bo nie pasują mi do reszty. U mnie śnieg spadł przedwczoraj, teraz jest tylko mróz i ostatki białego puchu, chociaż niestety nie zostało go zbyt wiele. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, mozna sie zglaszac, az do momentu kiedy wyniki - czyli pewnie do jutrzejszego popoludnia :)
      Ah ten tumblr, sposob na nude! :>

      Usuń
  10. Świetne gify! :D
    Braciszek może się zgłosić, haha? :D

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie przystojniaku :*
      Pewnie, ze tak! Pisalysmy cos, ze rodzina nie moze? :>

      Usuń