poniedziałek, 22 grudnia 2014

Finally here

Uff! Nawet nie wiemy, jak mamy zacząc. Minęło mnóstwo czasu odkąd coś dodałyśmy - pod koniec wakacji ciągle byłyśmy zabiegane, a wraz z początkiem roku szkolnego zabrakło czasu na cokolwiek.  Ale! W końcu nadeszły święta i uważamy, że wypoczynek przyda się każdemu, no nie? Większośc z Was także pewnie ma 17 dni wolnego (teraz już mniej, ale dajcie odpocząc od matmy plz). Mamy zamiar obijac się, czytac książki, magazyny modowe, oglądac seriale i filmy. Spędzic czas z rodziną, a co ważniejsze dla Was - udzielac się na blogu. Mamy nadzieję, że wejdzie to nam w nawyk i w roku szkolnym też znajdziemy chwilkę na ambro, bo strona nie zasługuje na zaniedbanie. Stardoll teraz to tak naprawdę robienie stylek i blogi związane z sd - liczymy, że nasz znajdzie się na liście Waszych ulubionych stronek! Dziś zostawiamy Was z archiwalnymi stylkami więc także bez spisu ubrań. Chyba w ogóle nie będziemy już go pisac. Po prostu śmiało pytajcie o markę, jeśli coś wpadnie Wam w oko :)
Zapraszamy do udzielania się, jeśli się uda wykupimy kilka reklam i może będzie nas tu trochę więcej.





Jesteście tu? :>

10 komentarzy:

  1. Cieszę się, że znalazłyście motywację, by wrócić i mam nadzieję, że już tak szybko z bloga nie zrezygnujecie :D Trzymam za Was kciuki i będę tutaj wpadać cały czas - jeśli tylko Wy będziecie się tu udzielać oczywiście ^^ Obie stylki świetne, pierwsza kojarzy mi się z Igrzyskami Śmierci (nie mam pojęcia czemu xd), a druga z Cruellą De Mon, mimo że są dość specyficzne i można pomyśleć, że to przebrania, to i tak bardzo urzekają <3 Czekam na kolejnego posta c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie są specyficzne, bo nam z kolei, pierwsza kojarzy się Grą o Tron, a druga z filmem 'Diabeł ubiera się u Prady'.
      Twoja skojarzenia też nam się podobają zwł. to z Igrzyskami xD
      Dziękujemy bardzo za miłe słowa - jesteś jednym z wiernych komentatorów, więcTwoje słowa są prawdziwą motywacją! :)
      Mamy nadzieję, iż tym razem nam się uda.

      Usuń
  2. Jestem, jestem. :D Cieszę się, że blog z powrotem nabiera życia. Stylki bardzo ładne, bardziej jednak spodobała mi się druga, piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, cieszymy się, że stylki się spodobały i oczywiście trzymamy kciuki w WS! ;)

      Usuń
  3. Och, to świetnie, że Ambrosia wraca do żywych! Aktualnie większość blogów upada, dobrze, że jednak jakieś się podnoszą. Pierwsza stylizacja zniewalająca, druga też niczego sobie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie! :D Zastanawiałem się dlaczego już niczego nie dodawałyście :/ Ale ważne, że wracacie! Stylizacje mi się podobają, druga bardziej niż pierwsza, bo jest jakby bardziej przyziemna, ale pierwsza też jest ładna :) Moje zdania xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak to jest, nie? Człowiek ciągle zabiegany, a gdy miałyśmy chwilkę dla siebie to po prostu była zbyt krótka, aby coś dodac xD
      Twoje zdania są jak najbardziej poprawne i zrozumiałe, słowo 'przyziemny' bardzo lubimy :>
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  5. Faktycznie! Ta peleryna to trochę w stylu Dany. :D
    Świetne stylizacje, cieszę się, że wracacie do dodawania postów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznam, że nawet ja zauważyłam brak postów na blogu, choć nie często komentowałam, ale że mam go w obserwowanych, to zawsze wchodziłam, gdy pojawiła się nowa stylizacja.

    prezentowane powyżej looki- świetne :D oba z resztą już widziałam, na qof bodajże :p

    OdpowiedzUsuń