sobota, 18 stycznia 2014

That tethered mind freed from the lies

Co u Was słychac? Czy Was też otacza piękny, biały świat? :)
 My odpoczywamy sobie po pracowitym tygodniu - w piątek minął termin wystawiania ocen, więc miałyśmy dużo testów. Następne dni powinny byc przyjemniejsze - jeszcze 5 dni szkolnych i ferie! Jak zwykle jedziemy w góry i do dziadków. Mamy też nadzieję znaleźc trochę czasu na robienie stylek, aby nie było tu takich pustek. Będziemy też pewnie oglądac seriale, bo ostatnio się ich uzbierało.

Stylizacja została zrobiona na walki stylistów. Przyznajemy, że długo się męczyłyśmy - trafiła nam się bluzka, którą w szafie miałyśmy od długiego czasu, co nie zmienia faktu, iż według nas jest okropna... ma krój, który do niczego nie pasuje. Z efektu jesteśmy dośc zadowolone - nie chciałyśmy łączyc jej z czernią, aby było trochę 'inaczej'. Niestety, patrząc po komentarzach, szanse są średnie.





Blazer - Archive
Koronkowa bluzka - Voile
Top - Saint Laurent Paris Tribute
Miętowa spódniczka - DvF
Niebieska spódniczka - Archive
Torebka - Pretty n' Love
Buty - Alice + Olivia Tribute
Nakrycie głowy - Perfect Day + Chanel Tribute
Kolczyki - Special Offer
                                                                                                                Co myślicie o stylizacji? :)


P.S.: Przepraszamy, że na górze jest taki 'pasek', ale gdyby nie on, nakrycie zostałoby przycięte.


16 komentarzy:

  1. U mnie na szczęście śniegu nie ma, nie przepadam za nim c: Ja ferie mam już teraz, gorący okres w szkole za sobą i udało mi się z niego wybrnąć obronną ręką. Zdziwiło mnie też to, że mam najwyższą średnią w klasie- 4,71.
    Bluzka jest rzeczywiście średnia, ale Wasza stylizacja bardzo mi się podoba i to właśnie na nią zagłosowałem. Nie poddawajcie się tak łatwo, często komentarze a rozkład głosów bardzo się różnią, trzymam za Was kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to średnia bardzo ładnia, gratulacje :)
      Cieszymy się też, że spodobała się Tobie stylka. Przyznajemy, że fajnie byłoby przejść dalej, mamy nadzieję, iż tak się stanie, choć stylki rywalek (zwł. Majki) są bardzo dobre.
      Dzięki za głos.
      + My kochamy śnieg! :)

      Usuń
  2. Ja ferie zaczynam dopiero za dwa tygodnie (oby był śnieg), więc jeszcze trochę pracy przede mną, ale przynajmniej oceny już wystawione (chociaż nie wszystko poszło po mojej myśli, u nas niestety nie da się "naciągnąć" nauczyciela na wyższą ocenę, bo wszystkie procenty przelicza system) Mi się bardzo podoba Wasza stylizacja, więc bez wahania oddałam na Was swój głos. Inne prace też były dobre, ale u Was przyciąga kolorystyka. Tak jak mówi Heneda, komentarze bywają zdradliwe, już wiele razy się z czymś takim spotkałam. :)) W każdym razie, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, miło nam to słyszec :3
      Co to za system? Nigdy o nim nie słyszałyśmy.

      Usuń
    2. U nas w szkole, żeby mieć jakąś konkretną ocenę musisz przekroczyć próg procentowy, czyli np. 5 jest od 85%, a 6 powyżej 95%. Żeby tego było mało, korzystamy z dzienniczka elektronicznego, który w systemie ma już wprowadzone te progi. Komputera nie oszukasz, a nauczyciele bronią się wymówką, że nie mogą nam podnieść oceny, właśnie przez ten system (którego, szczerze mówiąc, mam już serdecznie dość) :C

      Usuń
    3. My też mamy dziennik elektroniczny - nazywa się librus, ale on nie ma takiego systemu. Przynajmniej my z niego nie korzystamy :D
      Rzeczywiście słabo masz w tej szkole.

      Usuń
  3. A mnie się bardzo podoba wasza stylizacja i to na nią zagłosowałam. Ważne by być zadowolonym z tego co się robi :)
    + serio macie śnieg? bo ja mam jego roztopioną wersję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie - bardzo nam miło! :)
      Twoja też jest świetna, taka klasyczna i w Majkowym stylu.
      U nas śnieg jest, a przynajmniej na razie. Może nie jakieś niezliczone ilości, ale starcza na sanki :D
      A gdzie mieszkasz? My w Olsztynie, więc to prawie Rosja, hahah.

      Usuń
    2. "Majkowy styl"-podoba mi się to :D
      Niedaleko Katowic, można wręcz rzec "zadupie". Gdzie premiera filmu miała miejsce miesiąc temu u mnie w kinie dopiero leci, tego najbardziej nie umiem przeboleć. Reszta jest znośna zwłaszcza szkoła, bo jest blisko.

      Usuń
    3. Z pewnością nie jest tak źle, Olsztyn też nie jest wielką metropolią :)

      Usuń
  4. Wow, a stylizacja wygląda na wykonaną z niebywałą łatwością! Wszystko idealnie się uzupełnia. Zagłosowałam na Was i mam nadzieję, że przejdziecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ferie dopiero na końcu stycznia... początek lutego... chyba 31styczeń (znowu zapomniałam ;_; )
    A stylizacja... jejku! Jak wy to połączyłyście! Jest M E G A *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, musisz wytrzymac, bedziemy z Toba mentalnie :>
      Dzieki wielkie, nie wiesz, jak milo to slyszec!

      Usuń
  6. Cudowne pastele, totalnie w moim stylu. Podoba mi się użycie dwóch spódniczek, niestety zrezygnowałabym z torebki lub wymieniła na inną.

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja. Zaglądniesz na mojego bloga ?
    stardoll-w-naszym-sercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń