poniedziałek, 6 stycznia 2014

I got my ticket for the long way round, the one with the prettiest of views

Święta, Sylwek... jak ten czas szybko mija! Mamy wrażenie, że wolne dopiero się zaczyna, a tu proszę... szkoła. Jesteśmy dopiero w 3 gimnazjum, a już mamy jej dośc. Na szczęście, prawie w ogóle nie miałyśmy pracy domowej, więc ciągle wypoczywałyśmy. Ostatnio byłyśmy też w kinie na filmie Hobbit: Pustkowie Smauga. Jeśli zastanawialiście się, czy warto na niego pójśc; odpowiedź brzmi - jak najbardziej tak! Bardzo dobre efekty specjalne, dobrze widoczne 3D, śliczne widoki i wspaniałe walki. Nie wspominając już o Legolasie i innych elfach! :) Tymczasem przejdźmy do stylki. Nie jest ona skomplikowana, lecz nam się podoba.

Anna Kendrick - Cups



Kapelusz - PPQ
Wisior - Chanel Tribute + Nelly.com
Kolczyki - Snow White and the Huntsman
Torebka - Supertrash Girls 
Bransoletka - Callie`s Pick
Buty - Velvet Orchid

Fajny outfit?
Na czym bliście ostatnio w kinie?
Sylwek się udał?


6 komentarzy:

  1. Fajna :3
    Na Wałęsie xD
    Tak, Sylwek się udał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już mam serdecznie dość szkoły, a to nawet nie jest połowa roku :(
    Nie byłem na Hobbicie w kinie, ale czytałem książkę, może się jednak skuszę na wersję filmową c:
    Stylka piękna, zwłaszcza dobór biżuterii, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :)
      Skuś się, skuś, zobaczymy jak się Tobie spodoba :)

      Usuń
  3. Cudna stylizacja (+ świetne na SiMie). :)
    Też byłam na Hobbicie (nawet dwa razy, drugim razem, aby wypróbować lokalne kino XD). Jedyne, co mi nie odpowiadało, to wątek miłosny Kili + Tauriel, który mogli sobie odpuścić. I racja - widoki fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nam się podobał, bo jesteśmy fankami Kiliego, lubimy też Aidana Turnera, który go gra, a Tauriel również jest super :D
      Wow, to jak tam to kino, co? ;)
      Dzięki za miłe słowa!

      Usuń