wtorek, 31 grudnia 2013

I`m craving your voice, hands and lips

Sylwester kochani! Gdy byłyśmy małe spędzałyśmy go z dziadkami, a teraz 2 rok pod rząd spędzamy go w hotelu niedaleko naszego rodzinnego miasta - nasi i przyjaciółki rodzice idą na bal o 20, a my wraz z Justyną, Paulą (która przyjeżdża bez rodziców i śpi z nami) i Weroniką (z Warszawy, jej rodzice też idą na imprezę) robimy sobie 'domówkę' w apartamencie. W końcu założyli tu WiFi, choc zasięgu nadal nie ma xd. Będziemy słuchały i (o zgrozo) może tańczyły do głośnej muzyki, gadały, czekały na fajerwerki i piły wino musujące (aż 1 kieliszek na osobę).
W stylizacji postawiłyśmy bardziej na seksowną czerń, srebro i skórę, aniżeli na elegancję i wdzięk. 
Goły brzuch może nie jest na grudniową pogodę, ale mmv wygląda z nim tak 'zadziornie', że nie mogłyśmy się powstrzymac!

+ Z ostatniego postu wylosowałyśmy 5 osób:
Heneda, emo-niunia-, MyMelisaWhite, kesha077, koralina2346.
Prezenty czekają w apartamentach!






Kapelusz - B. Bizou
Futerko - Valentino Tribute
Bluzka - Chanel Tribute
Spodnie - LE
Torebka - Chanel Tribute
Bransoletka - LE
Buty - Nelly.com

Mamy nadzieję, że spędzicie Sylwestra w taki sposób, w jaki chcieliście i, że przyszły rok będzie pełen pozytywnych niespodzianek, miłości, zdrowia, szczęścia i wiary w siebie.
Trzymajcie się ciepło i miejcie siły na kolejne 12 miesięcy kochani!
Pamiętajcie - siła jest w Was :D 



 Jak spędzacie tego Sylwestra?
Macie postanowienia noworoczne?
Ładna stylka?

11 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Wam tak spędzonego sylwestra, ja siedzę w domu i imprezuję przed monitorem (jeśli można to nazwać imprezowaniem ;p).
    Stylka bardzo mi się podoba, ta torebka idealnie pasuje do sylwestrowych kreacji :D
    Co do postanowień, to nie mam żadnych, bo jak znam siebie i tak nie miałbym motywacji, żeby któreś z postanowień spełnić... A Wy macie jakieś?
    No i szczęśliwego Nowego Roku, bawcie się dobrze c:!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Dzięki za szampana, już dotarł do mojego apartamentu :D

      Usuń
    2. Dzięki wielkie, mamy nadzieję, że mimo braku jakiś specjalnych planów Ty też dobrze się bawiłeś ;)
      W sumie to nie za bardzo - u nas jest dokładnie tak samo, brak motywacji i bycie leniem robi swoje, ale może ew. przestaniemy jeśc słodycze, robic brzuski (aha, już to widzimy!) i cwiczyc.
      Nie ma za co! :D

      Usuń
  2. Ja również imprezuję przed monitorem (jakież fajne wyrażenie :D). Dziękuję ślicznie za prezent, stylizacja jest świetna, widziałam ją już wcześniej :3 Również życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co!
      Dzięki wielkie, miło, że dodałaś ją na S.W.W! :D

      Usuń
  3. No, dziewczyny, to udanego Sylwestra. :D Jak takie zacne i wesołe grono.
    Mój Sylwester też przed monitorem (och, w pięknym towarzystwie, oczywiście *włączy "Thora" i będzie cieszyć się z widoku Lokiego*). Trochę jestem zirytowana, bo koleżanki mnie wystawiły, ale powiem szczerze, że wiedziałam, iż tak to się skończy.
    Mmv wygląda cudownie, taki styl do niej zdecydowanie pasuje. :)
    Życzę Wam, aby Nowy Rok przyniósł mnóstwo nowych inspiracji, możliwości i radości. Żeby był po stokroć lepszy od tego. c:

    + keszy się przyda szampan, upije się w samotności (aww)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no, dzięki! Było bardzo fajnie :)
      Po cichu liczymy na to, że Tobie też miło zleciał czas z Lokim (awww, ta twarz!) i niezbyt przejęłaś się tymi dziwnymi dziewojami :D

      Dzięki i wzajemnie!

      Usuń
  4. Udana stylizacja, idealna na sylwka ! :D
    Hah, a ja "imprezowałam" przed kompem xdd

    OdpowiedzUsuń