sobota, 21 grudnia 2013

You`ll never be really mine, won`t you?

W końcu nadeszły Święta Bożego Narodzenia! Tak długo wyczekiwane, że są teraz jak najbardziej zasłużone. Ten tydzień niby luźny (kupowałyśmy sobie nawzajem prezenty, a także całej rodzinie, oglądałyśmy filmy), jednak był trudny ze względu na testy... wieczorami padałyśmy z nóg. Dziś, jak zawsze, przyjechałyśmy do miejscowości, gdzie mieszkają nasi dziadkowie, ciocie i dalsi krewni - czyli Święta oficjalnie czas zacząć! Mamy nadzieję, że każdemu z nas miną one miło, wesoło i zdrowo! Stylizacja jest typowo letnia, kolorowa, ale nic zimowego nam nie wychodziło. Następnym razem bardziej się postaramy :)


Kolczyki - Special Offer
Kamizelka - Chanel Tribute
Bluzka - LE
Pasek - B. Bizou
Spódniczka - Rio
Zegarek - Hot Buys Summer Retro
Torebeczka - Riviera
Szpilki - Pretty`n Love

Podoba Wam się?
Jak zwykle spędzacie Święta? 
Wiecie co dostaniecie? Pochwalcie się!

10 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja. Tak, wiem co dostanę. Dostanę laptopa, ale to dopiero po świętach! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna! Ja nie mam pomysłu na tę kamizelkę, a Wam wyszło świetnie :)
    Wiem co dostanę, same ubrania, ale to mnie nie martwi c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, miło to od Ciebie usłyszeć :)

      Co do prezentów - my tez zwykle dostajemy ubrania: przydatny i ladny prezent c;

      Usuń
  3. Śliczna stylka :D
    Ja pewnie dostanę kosmetyki i ubrania lub książkę, wolałabym trzecią opcję C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka bardzo mi odpowiada, prześlicznie. Zazdroszczę Wam tego zegarka, jest przecudny, ale nigdzie go nie umiem znaleźć.
    Wesołych świąt Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja ♡
    Ja zapewne dostanę zegarek i kasę, hah xd
    Wesołych Świąt! ;* ☆★☆

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszę trochę z opóźnieniem ... xd
    Stylizacja jest prześliczna!!! :D Spóźnionych wesołych świąt :)) ♥

    OdpowiedzUsuń