niedziela, 2 lutego 2014

Wild heart can`t be broken

Przepraszamy, że posty są tak rzadko, ale nie macie pojęcia, jak mało czasu mamy w ferie! Od zeszłej niedzieli do wczoraj byłyśmy u dziadków, co równa się spaniu do 9-10 rano, spacerom po zakupy na 'rynek', a także oglądaniu filmów wieczorami z babcią, która ma naprawdę dobry gust! Z ciocią za to poszłyśmy do kina na 'Sierpień: w hrabstwie Osage'. Meryl i Julia super zagrały, film niezły, ale ogółem najbardziej spodobały nam się widoki. Od wczoraj jesteśmy w górach, dokładniej w Kościeliskiej (koło Zakopca) i jest to pierwszy raz od 9 lat, kiedy nie ma w okolicy śniegu podczas naszego pobytu! Dziś śpiewały ptaki i było około +4, ale Kotelnica jest dobrze naśnieżona i dobrze się jeździło, choc jak na niedziele ludzi było mało. Podczas zjeżdżania na nartach nuciłyśmy sobie piosenki (oczywiście cicho) i trzymałyśmy kijki w gołych rękach. W rękawiczkach było stanowczo za ciepło! Nogi trochę bolą, ale co zrobic :) Stylizacja robiona na WS na CS. Top trochę schowałyśmy i myślałyśmy, że tak będzie lepiej, ale dużo osób głosuje na naszą przeciwniczkę. Dziękujemy wszystkim za głosy oddane na nas, to bardzo miłe!   

+ Mamy jeszcze 2 małe informacje:
~Na SiMie niedawno pojawił się wywiad przeprowadzony przez nas z Dominiką (emo-niunią-), który Wam polecamy (a co!), bo dziewczyna jest ciekawą i miłą osobą. Znajdziecie go tutaj.
~ Kilka postów wstecz Natalia poprosiła nas o link do naszego tumblra. Oczywiście go podajemy: the-iron-sisters, ale przypominamy, że wystarczy kliknąc w zakładkę na blogu i Was przeniesie.


Kurtka - Rio + Valentino Tribute + B. Bizou
Bluzka -  Rio + Basics + Nelly.com
Kapelusz - B. Bizou
Pasek - Mark Fast Tribute + PPQ
Spodnie - Supertrash Girls
Torebka - Special Offer
Buty - Nelly.com

Podoba Wam się stylka?
Macie jeszcze ferie? 
Jak je spędzacie/spędziliście?

7 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! :D
    Ferie mam dopiero od 17 lutego. Czekam na nie niecierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Wam tak aktywnie spędzonych ferii, ja nie zrobiłem nic :(
    Wywiad już czytałem, bardzo ciekawy. Na Waszego tumblra zaraz zajrzę, chociaż czeka na mnie matma (przez 2 tygodnie nie znalazłem na nią czasu xD).
    Stylka świetna, oddałem na Was głos :D Bardzo fajnie połączona kopertówka z kurtką c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba trochę odpocząc i w domu posiedziec :)
      No tak, w ferie na naukę czasu mało, ale tak byc powinno!
      Dzięki wielkie, mamy nadzieję, że przejdziemy!

      Usuń
  3. Stylka świetna, to na Was zagłosowałam. Ja już mam ferie. ♥
    Na tumblrze już Was obserwuję, ale to wiecie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki x 2 w takim razie! :)
      Nam się kończą w ten poniedziałek... NIE! :C
      Wiemy, wiemy :D

      Usuń