poniedziałek, 23 czerwca 2014

Sometimes I feel I`m gonna break down and cry

Długi weekend był naprawdę wspaniały, spędziłyśmy z rodzicami i przyjaciółmi super weekend. Zamek Czocha jest niezwykły, a we Wrocławiu udało nam się zahaczyc o Decathlon - sklep co prawda sportowy, ale zakupy to zakupy! Zaopatrzyłyśmy się w kurtki przeciwdeszczowe, polary i buty do chodzenia po górach. No i maty do cwiczen, których dziś już nie wykorzystamy... Trochę popsuł nam się humor, gdy dowiedziałyśmy się, że będziemy zakwaterowane w innym hotelu w Grecji, niż miałyśmy byc. Stylka prosta, miała byc fajna, ale wyszło chyba średnio, co?

 


Top - Basics
Torbeka - LE
Bransoletki - Rio
Pasek - Moschino Tribute + Callie`s Picks + Mark Fast Tribute
Spodnie - Valentino Tribute
Buty - Versace Tribute
Podoba Wam się?
Jak spędziliście weekend?

14 komentarzy:

  1. Stylka bardzo ładna :)
    Ja weekend spędziłem leniwie, spotkałem się ze znajomymi w piątek, w sobotę byłem na zakupach w Łodzi, a w niedzielę nie robiłem zupełnie nic :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      To super, mamy nadzieję, że spotkanie się udało, zakupy też :)

      Usuń
  2. W stylizacji zmieniłabym tylko top. :) Ja byłam na niemiecko-polskiej wymianie, podszkoliłam język, na wakacje jadę do Chorwacji ale dopiero w połowie sierpnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, czyli musisz byc dobra z niemca :o
      Zyczymy udanych wakacji, my jedziemy pod koniec lipca do Grecji.

      Usuń
  3. świetna stylizacja, nie widziałam jeszcze tak dobrego wykorzystania tych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo farna stylka. :D
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń