poniedziałek, 21 lipca 2014

Can`t hold it back anymore

Dopadło nas takie letnie wakacyjne lenistwo, że to aż straszne. Nie pisałyśmy tak długo, ponieważ ciągle coś nam wypadało. Dostałyśmy się do liceum, do którego składałyśmy podanie na miejscu pierwszym. Będziemy razem w klasie z najbliższą przyjaciółką i kolegą z klasy, ale z nim w sumie kontaktu raczej nie mamy. Było dużo chętnych, ale w końcu na 30 miejsc jest wciąż 7 wolnych. Teraz jest 7 chłopaków w klasie. Koszmar, tyle dziewczyn! Wakacje spędzamy milusio, odpoczywałyśmy w domu i jeździłyśmy nad jezioro, spędziłyśmy super tydzień nad morzem, a jutro w nocy (o 3;30) wyjeżdżamy na obóz do Grecji. Też z przyjaciółką i fajną koleżanką z Warszawy. Mamy nadzieję, że wypad się uda, nie możemy się doczekac, choc nie chce nam się pakowac... Postaramy się coś zaplanowac, ma tam byc WiFi, więc może będziemy na sd i inne blogi zaglądały. Oby, bo bierzemy udział w konkursie na QoF. Stylka nie jest letnia, wybaczcie. Dziś także bez spisu ubrań, jakby co - pytajcie! :)

+ Oglądaliście Mundial? Komu kibicowaliście? c;
++ Teen Wolf jest boski. Malia nie, ale sam serial tak.



Jak mijają Wam wakacje?
Dobrze się bawicie? Macie jakieś plany?
Co myślicie o outficie?

5 komentarzy:

  1. Gratuluję pomyślnej rekrutacji. Ja w środę na obóz wędrowny do Austrii, a tydzień potem do Chorwacji, więc nie jest źle. Stylizacja fajna, choć te buty coś mi tu psują. Miłego wyjazdu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mój pomysł bez rozpiski też Wam się spodobał. XD
    Mam identyczną sytuację, dostałam się na biol-chem do 4 ale mamy tylko 7 chłopaków. Jak ja to przetrwam?! ;---; Chociaż, zawsze są ci z mat-fizu. XD
    Zaszalałam i też jadę na obóz! Jednak ja w Tatry. I też liczę, że będę w stanie co zrobić na qofa. XD
    Miłych wakacji i powodzenia na qofie, będę na Was głosować! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdro wyjazdów i sposobu spędzania wakacji. Ja raz czasem wychodzę ze znajomymi, ale poza tym nic... A wyjazd zagranicę szykuje mi się dopiero w październiku...
    Gratuluję dostania się do wybranego liceum, chociaż szkoda, że macie tyle dziewczyn w klasie. Zawsze się mówi, że wtedy klasa jest konfliktowa, może coś w tym jest.
    Mundialu nie oglądałem, ale i tak byłem za Niemcami i cieszę się, że wygrali :p

    Stylka super, bardzo elegancka c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wróciłem wczoraj z Norwegii, na dniach Red Bull Air Race w Gdyni a później popłynę na Hel lub do Jastarni (nie mogę się zdecydować).
    Też biorę udział w Qof więc życzę Wam powodzenia :)
    Co do klasy też idę do szkoły średniej i chłopaków będzie 8 także się cieszę. :D
    Ahh ten mundial, byłem za Holandią. Dobrze że Niemcy wygrali, jakoś Messi wydaję się być wszędzie.
    (Finał był emocjonujący - siostra wzdychała na widok Szwajsztajgera </3 )

    Stylizacja świetna, na pierwszy rzut oka, buty wyglądają na połączone ze spodniami, a'la kombinezon.

    OdpowiedzUsuń