poniedziałek, 16 czerwca 2014

I'm killing every second 'til it saves my soul

Już niedługo koniec roku kochani! Nie macie pojęcia, jak bardzo się cieszymy... W końcu wystawili nam wszystkie oceny i udało nam się na tyle, że będziemy miały 5,50. Od jutra dla nas jest już prawie, że wolne, bo wyjeżdżamy do Wrocławia (rodzinnego miasta taty), a potem do zamku Czocha z przyjaciółmi rodziców. Najlepsze w tym jest to, że zawsze jak skądś wracamy, to musimy się uczyc. Teraz nam to nie grozi, więc naczytamy się i nasłuchamy muzyki za wszystkie czasy :) Postaramy się dla Was coś zaplanowac, bo w zamku pewnie nie będzie WiFi. Stylka z popularną ostatnio kurtką, która bardzo nam się spodobała. Czekamy na opinie!




Kurteczka - Rio
Koszula + stanik - It girls + Basics
Pasek - Callie`s Picks + Pretty` n Love
Spódniczka - Rio
Zegarek - YH
Torebka - 2 x Pretty` n Love
Buty - Alice + Olivia Tribute
Podoba Wam się stylka?
Jaką będziecie mieli średnią?

15 komentarzy:

  1. śliczna, ale nie jestem przekonana do spódniczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, miała pasowac do wzorków na kurtce c;

      Usuń
  2. B. ładna :) Ja mam 5.28 i jestem z siebie dumna. :D Wam też gratuluję - średnią o oczko wyższą miałam na koniec podstawówki, a to przecież gimnazjum. ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że nasza najwyższa średnia dotychczas to 5.40 w 6 klasie podstawówki haha :)
      Dzięki i nawzajem, 5.28 to też wyczyn godny podziwu!

      Usuń
  3. Piękna stylka i wysoka średnia! Dobrze, że już macie wszystko z głowy, ja ten referat z polskiego mam na jutro i właśnie nad nim siedzę. Mam już 3 strony, jest progress :D W tym roku chyba po raz pierwszy nie będę mieć paska, ale i tak jestem zadowolony z mojej średniej - 4,71. Zazdro Wam wyjazdu, ja na razie nigdzie nie jadę, może w wakacje do Poznania i Krakowa/Kazimierza (to już zależy od widzimisię rodziców) c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też się cieszymy. Dużo osób z naszej szkoły narzeka, że wakacje idą i znów będą się nudzić.. A my na pewno sobie poradzimy z wolnym czasem, przecież w ładną pogodę można robić tyle fajnych rzeczy! Trzy strony, no no! Progress jak nic! Mamy nadzieję, że nauczyciel doceni Twoją pracę i uda się ta wymarzona 5 :) Jak na liceum masz naprawdę dobrą średnią, więc gratulujemy. W Poznaniu nie byłyśmy, ale podobno jest tam piękna starówka. W Krakowie byłyśmy rok temu i wróciłyśmy zachwycone, do Kazimierza też chciałybyśmy się wybrać, bo każdy bardzo poleca odwiedzenie go. Przy okazji pochwalimy Wrocław, gdyż tam też warto wpaść :)

      Dzięki za opinię c;

      Usuń
  4. Prześlicznie, jestem zauroczona. :) I życzę udanej wycieczki, dziewczyny! Należy się za taką średnią. :D
    Moja natomiast to 5.0, co jest wyczynem, biorąc pod uwagę, że jeszcze w maju wychodziło mi ledwo 4.6 (i już byłam przybita, że pierwszy raz bez paska świadectwo, ale za swoje lenistwo później się płaci).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Jaśminko :) Jest bardzo milo, pogoda ciagle dopisuje i mamy nadzieje, ze tak zostanie. Wow, jak Ty tak bardzo podnioslas srednia? :o Gratulujemy! Tak w ogole, to juz ostatni czwartek bez Teen Wolfa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja :)
    A ja będę miała 4.5 i jestem zadowolona, bo odkąd weszłam to liceum marzyłam przynajmniej o 4.0 a tu proszę :) Choć i tak w 3 gim miałam 5.28, więc sporo spadłam, ale poziom liceum jest wysoki. Najbardziej jestem zadowolona z faktu, że z historii i wosu mam 5 na koniec i będzie to już na świadectwie maturalnym (jestem na bio-chemie), natomiast z chemii i biologii mam 4, chyba pomyliłam kierunki XD A tak na poważnie, to wolałam teraz skupić się na przedmiotach, które kończę w tym roku :)\
    Gratulacje średniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację średniej, ja mam 4,58 - nigdy tyle nie miałem w swojej karierze, aż nie mogę się doczekać widoku świadectwa.
    Mówią że osoby z wysoką średnią tylko się uczą, ale to nie prawda. One po prostu w jak najlepszy sposób wykorzystują swój czas. :D
    Życzę udanych wakacji, a zamek Czocha? Piękne miejsce, nie wspominając o Wrocławiu, polskiej Wenecji. :D

    Co do stylizacji, śliczna, mega podoba mi się nakrycie. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, bardzo ładne połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń