czwartek, 12 lutego 2015

Oh feel our bodies grow and our souls they blend

Teraz siedzimy w szkole wyczekując dzwonka. Ale! Posty można planowac, a przy okazji znów trochę popisac o The 100 (spokojnie, w połowie marca będzie już ostatni odcinek, wytrzymajcie jeszcze chwilę!)... Wciągnęłyśmy się jeszcze bardziej, pewnie w ten weekend wieczorem znów będziemy oglądały nowy odcinek zamiast uczyc się historii i matmy. So sick. A potem posypią się serduszka na tumblrze i tak aż do kolejnego odcinka. W sumie to aktorzy (którzy posiadają pracę) maja fajnie, nie? Robią to co kochają, często okey przy tym zarabiają (czasem masę forsy), a w dodatku mają kontakt z wieloma ludźmi i mogą objechac nieraz cały świat. Miejmy nadzieję, że każdy z nas kiedyś będzie miał okazję na zobaczenie całej kuli ziemskiej ;) Co do outfitu - trochę staroc, robiona na walki stylistów na cs. Musiałyśmy coś zrobic z tymi butami i wyszło trochę jak damska wersja nowoczesnego Tarzana xD Chciałyśmy wyciąc dól tuniki w paincie, ale tak jest trochę asymetrycznie i może ciekawiej?

(ten to ma talent + wiecie, że piosenka jest na soundtracku The 100?)


Podoba Wam się stylka?
Trzymacie się?

5 komentarzy:

  1. Ja w ferie skończę OUAT i zabieram sie za The 100, tak mnie teraz nakręciłyście :D
    Stylka super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, tak! Patrycjo... masz wspanialy gust! Tylko zeby potem sie nie okazalo, ze The 100 Ci sie nie spodoba, bo gusta sa rozne, ale z pewnoscia mozna spróbować, mamy nadzieję, że sie wciągniesz (juz w pierwszym odcinku jest akcja, my od razu obejrzalysmy kilka) ;>
      Dzięki wielkie, już się bałyśmy, że nadszedł czas '0 komentarzy' aż na kilka dni.
      + Jutro ostatni dzien do szkoly, co? Zyczymy udanych ferii, pochilluj sobie!

      Usuń
  2. Stylka pro, kolorystyka genialna, ale podszewki mi brak :(
    ***UWAGA*** MACIE NIEPOWTARZALNĄ OKAZJĘ ZOBACZYĆ CAŁĄ KULĘ ZIEMSKĄ [url=http://i.imgur.com/9LtEb8H.jpg]TUTAJ[/url]
    Sorka, trochę mi się nudzi przez te ferie, chce mi się już nawet wracać do szkoły dafuqdafuq

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie świetna, ciężko zrobić stylizację całą w odcieniach koloru brązowego, ale Wam się udało. Chociaż zgodzę się z Pawłem, może podszewka to by była dobra rzecz tutaj c:

    OdpowiedzUsuń