niedziela, 8 lutego 2015

Maybe I'm a different breed

Okey, tu nas macie: jesteśmy leniuchami! Dziś ostatni dzień naszych ferii i z tego co zauważyłyśmy, wcale się nie cieszymy. Wychodzi na to, że bardziej podoba nam się wolne - mnóstwo snu, totalny luz, brak stresujących nauczycieli i poczucia obowiązku męczącego nas non stop. Na nartach było super, pogoda dopisała, nawet wyskoczyłyśmy na małe zakupki do Zakopca, ale nie udało się uciec od szkoły... Kolejne dwa tygodnie mamy już totalnie zawalone, a do tego dochodzą też zaległe testy z czasów choroby. Czujemy się tak, jakbyśmy dźwigały na plecach 2 tonowy worek. Mamy jednak nadzieję, że teraz to Wy świetnie się bawicie! Trzymajcie się kurczowo swoich ferii i nie dajcie im uciec zbyt szybko ;) Co do stylki (żeby już nie przedłużac) - dzisiaj bardziej casualowo, niezbyt skomplikowanie. Spodnie totalnie nas zauroczyły!
  


Co tam ciekawego porabiacie kochani?
Poprawcie nam trochę humor :>

6 komentarzy:

  1. Strasznie współczuję, bo wiem jak to jest przejmować się szkołą i uczyć się cały czas, żeby mieć same dobre stopnie. To było okropne, na szczęście teraz mam tak wywalone, że chyba bardziej się nie da i szkoła w sumie przestała być utrapieniem xd I gdyby nie matma i fizyka to moja średnia byłaby całkiem, całkiem 8) Mi został tydzień ferii, pierwszy spędziłem nad morzem. Było spoko, ale nie lubię jednak zimy i wszystkiego co z nią związane - zimna, śniegu i okropnego wiatru >.< Poza tym nie ma to jak w domu, nie przepadam za spaniem w hotelach etc. To chyba przez moją manię perfekcji xd Trochę skomplikowane, a nie chce mi się wyjaśniać tego w komentarzu. No nic, teraz jestem w domu, zrobiłem już 2 prania, przeczytałem 80 stron lalki (zacząłem wczoraj i jestem na 170-tej, wow wow, może skończę do końca ferii 8)), poza tym wpadłem dzisiaj do dziadków i to chyba wsio, nadrobiłem komentowanie blogów i może coś zrobię na caramel xd Czemu ja tak otwarcie o wszystkim tu piszę?
    A stylka geniusz, bardzo mi się podoba połączenie swetra z jeansowymi spodniami i tą kopertówką, całą reszta w czerni świetnie uzupełnia look. Nic dodać, nic ująć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta... To jest nasz problem. Nie potrafimy przestac uczyc sie np. w polowie, wiec siedzimy po nocach i spimy okolo 5 godzin... Kiedy sie kladziemy denerwujemy sie, ze znow malo bedziemy spaly. W szkole przysypiamy, po lekcjach tez, ale dalej uczymy sie do konca. Tak jak dzis xD Raczej nie jest to zdrowe, a dodatkowo obciaza nas psychicznie. Chetnie poznamy Twoj magiczny sposob, bo jeszcze chwila, a jakas nerwica czy depresja sama przyjdzie. Choc lekka nerwice mozemy juz miec, bo ostanio mamy problemy z oddychaniem... Co jak co, ale morze jest urokliwe w kazda pore roku, ale zima jest tam malo do roboty. Narzekasz na chlod, a my jak bylysmy male chcialysmy mieszkac na Antarktydzie. Mieszkalysmy do 7 roku zycia w sumie w srodku lasu i zima bylo naprawde pieknie; sople lodu, biale drzewa :) Teraz mieszkamy na osiedlu domkow i tez jest ladnie, ale to nie to samo. W centrum jest tylko chlupa, a my preferujemy teraz lato - jest wolne, Slonce milo muska skore i mozna nosic ciensze ubrania :D Haha, ambitne plany! Nie ma to jak ferie jednak, ha?
      Dzieki wielkie :)

      Usuń
  2. Ugh szkoła i wszystko wiadomo. Ja dopiero kończę pierwszy tydzień ferii więc spoczko. Muszę tylko napisać referat, nauczyć się na pamięć Bogurodzicy (no to przecież jest takie przydatne w życiu zwykłego człowieka, który i tak wyniesie się z Cebulandi po 20 roku życia), nadrobić zaległości (teraz widzę sens pisania ntatek na lekcji :')). Koniec o szkole, do końca tygodnia :')
    Stylka boska, ale mam pomysłu na te spodnie. Wy wykorzystałyśie je fantastycznie :0
    A co do poprawienia humoru...http://i.imgur.com/eZK7p6U.png
    Nie wiem dlaczego, ale brecham z tego już jakąś godzinę mimo, że nie przepadam za kotami, hehe :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogurodzicy? My tez sie chyba uczylysmy, ale sensu nie widzimy w tym zadnego... No bez przesady no xD
      Dzieki za mile slowa, a to zdjecie... Kicius ma taka smieszna minke (troche zdziwiony, ale w sumie ciezko stwierdzic), ale ta skarpetka troche straszy. Choc nie powiemy - polepszylo humor! :D

      Usuń
  3. Ehh, mi zostały ostatnie 4 dni szkoły i potem w końcu wolne ♥ Już się nie mogę doczekać, chociaż ten ostatni tydzień szkoły jest mega ciężki...za to przyjechali do nas ludzie z Comeniusa i teraz gościmy w szkole Hiszpanów, Włochów, Francuzów, Rumunów i Niemców (niemcy całkiem nieźli są hahaha, Pati podrywaczka). Jutro mam 4 godziny wolontariatu więc pewnie nie będę miała czasu się na nic uczyć. :') Chcę ferie asdfghjk
    Stylka jest cuuudowna, sweter i kopertówka idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, na czas Twoich ferii wprowadzamy sie do Ciebie! Wizja wolnego - to piekne :'))
      Oh lala! Wymiana! To taka super sprawa, a w naszym malym gimnazjum nigdy takich rzeczy nie robiono, teraz organizuja ew. wyjazdy ma tydzien do domu obcokrajowcow, ale nie jest to wymiana :( A nie dosc, ze mozna sobie pogadac po angielsku... Coz... Obcokrajowcy sa sexy :> Niemcy! Jezyk maja straszny, ale dupeczki z nich niezle. Widzialysmy ostatnio grupe Niemcow w Rzymie - szczeka opada ;) A moze jakis Francuz podobny do Alaina Delon'a? Tak czy siak, Pati do boju! Zakoncz milo ten tydzien haha :D
      Dzieki!

      Usuń