niedziela, 4 stycznia 2015

Every move you make

Już niedługo do szkoły. Staramy się o tym nie myślec, bo aż nas skręca. Nigdy nie lubiłyśmy do niej chodzic, ale teraz ta nięchec jest większa, niż zawsze. Dziś wracamy do domu od dziadków (tak się przyzwyczaiłyśmy, że tu jesteśmy, że na samą myśl o wyjeździe jest nam przykro), a w poniedziałek i wtorek będziemy już się uczyły. Z wyjątkiem jutrzejszego wieczoru, bo z rodzicami wybieramy się na ostatnią częsc Hobbita. Opinie są różne, same się przekonamy. Co do stylki -podstawą była kurtka połączona z marynarką.




Jakie macie plany na poniedziałek i wtorek?
Podoba Wam się outfit?

11 komentarzy:

  1. Stylizacja mega mi się podoba, kocham tą kurtkę xd
    Za dwa dni do szkoły [*] A ja jeszcze nie dotykałem plecaka XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;)
      My tez nie, ale jutro musimy sie za to niestety zabrac, bo do 17 stycznia wystawienie ocen i nagle sie obudzili. W srode mamy sprawdzian z woku (wszystkie okresy malarstwa, nawet ciekawe, ale od 1920 roku wszystko tak szybko sie zmienialo, ze tego jest mnostwo i pewnie zasniemy nad ksiazka), w czwartek klasowka z anglika i super kartkowka z matmy. Nie pamietamy co nawet robilismy. Life is brutal x.x

      Usuń
  2. Stylizacja bardzo ładna. Ja już byłam na Hobbicie i bardzo mi się podobał, chociaż trochę namieszali. Ale i tak był super więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy ;) Bilety juz kupione, wiec raczej idziemy ;D

      Usuń
  3. Ja mam próbne egzaminy 7, 8 i 9, więc na poprawy zostaje tylko następny tydzień, a nauczyciele nie zawsze są chętni na poprawianie dzień przed wystawianiem ocen, eh. Wspominali coś o poprawach w dniu testów, ale żadnych konkretnych informacji, a kontaktu z nimi nie ma. W razie czego zaczęłam już uczyć się na wos, ale prawie zasnęłam nad książką, tak się odzwyczaiłam od nauki. ;_;
    A stylka wyszła świetna, bardzo podoba mi się połączenie kurtki i marynarki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      W takim razie, trzymamy kciuki żeby dobrze poszly! My tez pewnie zasniemy... Kiedy ferie? :D

      Usuń
  4. Ja będę korzystać z ostatnich dni wolnego. Spakuję tylko książki na środę i tyle. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam, nie mówcie nic o szkole :((( W środę czeka mnie poprawa z matmy i mam masę notatek z polskiego do zrobienia :/
    Stylka świetna, bardzo lubię tę kurtkę. Spodnie i dodatki pasują idealnie c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko my nie lubimy szkoly! Ulzylo nam xD Oj, mamy nadzieje, ze dobrze pojdzie. Nie wiemy, jak Twoja ocena z matmy, ale nasza jest slaba (mat-geo haha) i boimy sie tej kartkowki. Gosciu beznadziejnie tlumaczy i prowadzi lekcje, a kartkowke nam robi, bo nie znosi swiat (dluzsza historia). Masakra.
      Dzieki wielkie, milo nam to slyszec (albo czytac? xd)!

      Usuń
  6. Bardzo ładnie. :)
    O szkole nie wspomnę, mam tyle zaległości i okropny brak chęci; nie dziwota skoro muszę nauczyć się na test z fizyki, powtórkowy z biologii, ustny z niemieckiego, ogarnąć chemię i zrobić podstawkę pod kubek na technikę. :') Pracowity dzień będę miała (boże, jak ja zmarnowałam te dwa tygodnie wolnego...). Powodzenia w szkole! :(
    Hobbita zazdro, ja nie wiem, czy w końcu pojadę, bo tata się na mnie obraził i trochę też termin mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My dzisiaj cały dzień uczyłyśmy sie woku, a i tak nic już prawie nie pamiętamy xD
      I też w sumie mogłyśmy coś porobić wcześniej, ale przecież były Święta :D
      Dzięki i wzajemnie! :)
      A na Hobbita koniecznie znajdź czas i namów tatę, ew. idź sama, bo film jest naprawdę wart obejrzenia w kinie (polecamy też wersję 3D) :)
      Według nas chyba najlepsza część, choć pod koniec płakałyśmy, hahah.

      Usuń