niedziela, 3 listopada 2013

Sweet lover

Stylizacja z 'archiwum', że tak powiemy. Powstała jakoś pod koniec sierpnia/na początku września, a dopiero teraz doczekała się publikacji. Głównym elementem jest spódniczka, którą próbowałyśmy połączyć z górą tak, aby wyglądała jak sukienka. Dziś krótko, ponieważ WOS sam się nie nauczy...Mamy nadzieję, iż outfit przypadnie Wam do gustu!




Kapelusz - B. Bizou
Kostium (tu jako top) - Hot Buys Summer Retro
Spódniczka - Junior Gaultier + Front Row + Wild Candy
 Torba - Bonjour Bizou
Szpilki - Velvet Orchid
Pasek - Windows on the world 

Podoba Wam się?

10 komentarzy:

  1. Genialna wyszła ta sukienka *o* A dobranie kopertówki pod kolor kropek na dole sukienki totalnie mnie zauroczyło, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo uroczo, a twarz dodaje charakteru.Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ze sobą gra, pięknie. :) Zdecydowanie w moim guście. Ciekawy pomysł z połączeniem bluzeczki ze spódnicą (plus ta kopertówka, genialne!).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, na początku myślałam, że to jest sukienka, a jednak nie :)

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizajca i znakomity makijaż *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, świetna stylizacja! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj podoba, podoba.

    Szczerze mówiąc, to na początku myślałam, że to sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Zachwyciła mnie. Spódnica jest dość krótka, więc dobrze zrobiłaś przedłużając ją. Bardzo ładna :)
    Kremix1

    OdpowiedzUsuń