środa, 6 listopada 2013

Blue Velvet

Nasza doll była kiedyś murzynką, ale dość dawno temu i na bardzo krótko. Jakoś nigdy do stylizacji nie pasowała nam ciemna karnacja. W październiku dostałyśmy zadanie na konkurs: mmv ma stać się bardziej czekoladową 'wersją' siebie. Do tego miałyśmy dopasować ubrania w jasnym błękicie. Przyznamy, iż na początku pojawił się pomysł innej stylizacji, ale delikatnie mówiąc, tamta była okropna. Pomęczyłyśmy się więc trochę dłużej i w końcu połączyłyśmy ze sobą błękit i pomarańcz... z małym dodatkiem bieli :) Twarz też trochę przeszła metamorfozę, aczkolwiek na krótko, więc lalka znów jest w pełni 'normalna'. Mamy nadzieję, że nie przeszkadzają Wam nieaktualne (nazwijmy je tak) stylki, ale na prawdę mamy w tym tygodniu za mało czasu, aby zrobić coś nowego. A skoro ta nie była nigdzie publikowana (tzn. na żadnym blogu modowym) to czemu by jej nie dodać?






Top - Special Offer + Tingeling
'Ramię' topu - LE + Basics
Spodenki - Antidote
Kolczyki - Jean Paul Gaultier
Torebka - Rio
Bransoletka - Akademia Stardoll
Buty - Voile

Jakie są Wasze wrażenia na temat outfitu?


12 komentarzy:

  1. Mmv czekoladka - jak fajnie! :D Chociaż wolę jej groźniejszą wersję. Bardzo kolorowa, wakacyjna i ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, outfit z bitwy na style. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :) Jasna, przykuwająca wzrok ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki. :D I ogólnie stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna. Tak mi się podoba jak użyłaś staniczka z basic. Super! Najlepsza stylizacja jaką widziałam. Dodam do tego, że macie talent do stylizacji
    Kremix1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna! Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie kolorów :D Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze powiem, że do tej pory myślałam, że błękit i pomarańcz nie pasują do siebie kompletnie. Wy jednak zmieniłyście moje zdanie :D Boska stylizacja!

    OdpowiedzUsuń