piątek, 24 kwietnia 2015

Mama put my guns in the ground I can't shoot them anymore

Czy ktoś jeszcze tutaj zagląda? Meldować się w komentarzach! Prawdopodobnie trzeba będzie kupić kilka reklam, ale z tym musimy jeszcze poczekać, bo chciałybyśmy już do tego czasu systematycznie dodawać posty. Przez naszą nieobecność zdążyłyśmy być na wycieczce szkolnej w Paryżu, która była boska, bo do Paryża można wracać ciągle od nowa (miasta europejskie to nasza miłość, aż żal, że w takiej dziurze mieszkamy). Oczywiście przypłaciłyśmy to zdrowiem, bo w autobusie panowała przyjemna temperatura aż 15 stopni w plusie, więc od 2 tyg. chodzimy z (niemalże gruźliczym) kaszlem. Przez ten długi czas zdążyłyśmy też się namęczyć w szkole, chyba każdy z nas ma ten problem. W ten weekend mamy tyle roboty (m.in. wypracowanie...), że najchętniej w ogóle byśmy nie zaczynały xD 
Tym razem przedstawiamy stylkę bardziej casualową. Narzutka z Basics jest boska. Mmv zmieniła fryzurę, ale pewnie niedługo znów to zrobi, bo nowe Tress Up aż zachęca do wydawania kasy. Tyle w temacie :D
   
Raign - Knocking on Heavens Door (cover) 

Jaką macie pogodę? U nas coraz ładniej, choć wciąż zimno.
Jak poszły testy gimnazjalne?
Piszcie!

4 komentarze:

  1. idealna stylka z tym cardiganem, a o tress up nawet nic nie wiem, bo nie wchodziłam na sd od dwóch tygodni, nie miałam czasu.
    testy spoko, humanistyczne 88%, polski min.84% bo nie wiem jak tam otwarte, przyroda 86%, matma 83%, angielski 100%. Takie szczęście, jak dzień przed jedyną rzeczą jaką sprawdziłam było to, czy nienasycone czy nasycone związki odbarwiają wodę bromową, a tu proszę, calutkie zadanie z tym!
    ahhh ten cudny cover z finału Setki ♥
    ok, koniec rozpisywania się, lecę na koncert Natalii Nykiel i Mary Komasa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagląda, i to nowa czytelniczka, od pewnego już czasu czekam na jakiś nowy post, haha. :D Stylizacja jest świetna, spodnie super wyglądają z topem, do tego ten cardigan cudowny! Dodatki też strasznie mi się podobają, zwłaszcza buty.
    Z pogodą u mnie to samo, słońce już grzeje, ale wiatr ciągle chłodny. Takie to już uroki północno-wschodniej Polski. :')
    Egzaminy przeglądałam (bo czekają mnie za rok) i stwierdziłam, że polski, historię i angielski spokojnie bym napisała; z przyrodniczej części w sumie wielu rzeczy jeszcze nie przerobiliśmy, a z matmy tylko walców nie mieliśmy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ugh mam serdecznie dość szkoły :') Jedyny pkus, który wydarzył się w ostatnich kilku tygodniach to zakończenie roku klas 4 co równa się z większą przestrzenią na przerwach xD
    Stylizacja jest super, baza jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zaglądam i nadal komentuję, po prostu na kilka dni odpuściłem sobie stardoll i internet. Cieszę się, że w końcu się coś pojawiło, bo już powoli zaczynałem tracić nadzieję :p Stylka świetna, elegancja z luzem i odrobiną zadziorności, to jest to!
    Pogoda u mnie różnie, raz jest gorąco, raz ciepło, następnego dnia zimno i pada deszcz... Różnie xd

    OdpowiedzUsuń