środa, 28 maja 2014

I'm feeling so small

Tym razem outfit bardzo prosty, składający się zaledwie z kilku elementów. Chciałyśmy zrobic coś jasnego i wiosennego, a tej sukienki jeszcze nigdy na sobie nie miałyśmy. Długo szukałyśmy jakiejś bransoletki, ale poszukiwania spełzły na niczym i... zostało, jak zostało. Delikatnie.

+ Możliwe, że już się Was o to pytałyśmy, ale: polecacie bardziej mat-geo czy pol-hist? Kontynuacje niemieckiego? Czy francuski lub wloski? Musimy dzis wypelnic podania, a wciaz sie wahamy!



Woalka - Perfect Day
Kolczyki - Epiphany
Sukienka - Chanel Tribute
Kopertówka - LE
Buty - Voile

Podoba Wam się?
Czy jednak jest zbyt prosto?

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja! :)
    Ja wybrałam polski i historię oraz kontynuację niemieckiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja nie w moim typie, ale podziwiam, że wgl udało Wam się zrobić coś z tą sukienką, bo ona w zasadzie jest 'samowystarczalna'. :) A co do tych profili to chyba zależy od Waszych predyspozycji. Ja bym wybrała mat-geo, potem jest możliwość pójścia na wiele kierunków a po pol-his to albo filologia, historia, prawo... same nudy. :D Na pewno wzięłabym kontynuację języka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :)
      Właśnie chyba bardziej skłaniamy się ku mat-geo, ale jeszcze nie jesteśmy pewne.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jaśminka tu zagląda? c;
      Dzięki, czekamy na TW? xD

      Usuń
    2. Plz, ja tutaj naprawdę często zaglądam! (przecież Ambrosia to nieśmiertelne źródło inspiracji) :)
      Oj, tak. Ale... Stalia! Jeff wszędzie o niej opowiada, a sama Malia, no wiecie jak jest (i ma być podobno w openingu ;-; Kira jest spoko, niech będzie, ale Malia? Danny'ego nie dali, choć jest od początku istnienia serialu). Na szczęście świetny trailer. :D

      Usuń
    3. Malia... Nie jestesmy jej fankami... Jakaś taka dziwna, sztuczna, a na zdjęciach promujących dali jej buty emu haha (chyba) :D
      Szkoda trochę, że nie będzie panny Argenet i Issac`a (Daniel ma grac w 2 sezonie Pierwotnych czarownika), wg nas nie nadrobią postaci Allison jakąś Malią, której jednym z niewielu plusów jest to, że jej ojcem jest Peter. Nowa czołówka jest fajniutka, Tyler Posey ładnie wyszedł i nie ma Malii!

      Usuń
  4. Nie miałem internetu, więc nie mogłem doradzić :p Same musicie wybrać co chcecie robić w przyszłości i co Was bardziej interesuje. Ja zdecydowałbym się na mat-geo i niemiecki, ale niekoniecznie może to przypaść Wam do gustu :p

    Stylka super c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym, że my jeszcze nie wiemy. Mamy marzenie, żeby zostac pisarkami, ale to raczej 'dodatkowo' podczas innej (stałej) pracy. Poza tym, trzeba miec o czym pisac i do tego potrzebny jest dobry pomysł. Bardzo lubimy polski, a historia jest ciekawa - słabo jednak u nas z zapamiętywaniem dat... Z matmy jesteśmy przeciętne (jedyna czwórka na świadectwie), ale geografia jest fajna (zwł. wszystko o urbanizacji, ludziach i ich zwyczajach). W końcu wybrałyśmy mat-geo z francuskim, mamy nadzieję, że damy radę... Oby!

      Dzięki, miło, że w ogóle tu wpadasz i komentujesz :)

      Usuń
    2. Miałem ten sam problem, a właściwie nadal mam, bo nie jestem pewien czy podjąłem dobrą decyzję idąc na mat-fiz. Jestem tu raczej z rozsądku. Jestem raczej humanistą, ale nie znoszę uczenia się na pamięć np. historii czy wosu. Odrzuciłem też bio-chem, na początku byłem pewien, że to nie profil dla mnie, ale teraz trochę żałuję. Na mat-fizie nie byłoby źle, gdyby nie fakt, że z wszystkich przedmiotów będę mieć 4 i 5 oprócz matmy 8) Może to tempo prowadzenia lekcji, może to moje lenistwo, albo po prostu to nie dla mnie, ale nie mogę powiedzieć, że z matmy czuję się pewnie. Brnę jednak dalej i nie poddaję się, może mi kiedyś wyjdzie to na dobre, zobaczymy. Mat-geo to naprawdę spoko profil i zastanawiałem się nad takim, ale w moim liceum jest to jedna z najsłabszych klas, dlatego odrzuciłem ten wariant. Co do francuskiego- piękny język, ale podobno trudny. Mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle :p

      Nie ma sprawy, cieszę się, że reaktywujecie bloga c:!

      Usuń
    3. Uf, czyli nie tylko my się wahałyśmy! My właśnie też mamy same 5 i 6 z polaka bez uczenia się, wypracowania piszemy bardzo szybko i bez problemów, gramatykę mniej lubimy, ale ujdzie. Historia jest dośc ciekawa na lekcji, ale niestety wkuwanie na pamięc wszystkich szczegółów jest okropnie nużące - stąd niechęc do tego rozszerzenia. Biol-chem jest z pewnością ciekawym profilem i oczywiście ma przyszłośc. Nawet byśmy wzięły go pod uwagę, gdyby nie fakt, iż bycie lekarzem/weterynarzem to dla nas zbyt duża odpowiedzialnośc, a bycie farmaceutą lub dietetykiem nas nie porywa. Według nas masz super stopnie, daj spokój! Matma rzeczywiście nie jest dla wszystkich, my też nie czujemy się w niej pewnie, ale uznałyśmy, że powalczymy i damy z siebie wszystko. Ty też dasz radę, a co c; Nasze liceum pierwszego wyboru ma niby wszystkie profile świetne, choc najlepszy jest biol-chem, pol-hist i mat-geo. Na mat-fiz tez trudno się dostac, ale nauczycielka jest podobno beznadziejna. Historyk się zmienił w tym roku na gorsze, za to mają podobno najlepszego matematyka w mieście i po cichu liczymy, że może udałoby się miec z nim lekcje. Nauka francuskiego to takie marzenie z dzieciństwa, chciałyśmy zwiedzic Francję (zaliczone!) więc może czas teraz i na to? Trudny jest, w porównaniu z włoskim to już w ogóle. Myślałyśmy o hiszpańskim, bo bardziej się przydaje, niż włoski, ale szkoła tego nie oferuje.
      Ups... chyba czas spac! xd

      Usuń
  5. nieco ryzykowne połączenie tej sukienki z kolorem niebieski, ale udało się wam, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za opinię i cieszymy się, że stylka się spodobała :)

      Usuń
  6. Już trochę za późno na poradę, ale na początek zastanówcie się w czym jesteście dobre i co wy chcecie robić przez najbliższe 3 lata :D Ja proponuję wam mat-geo. Byłam na humanie i jest całkiem fajnie, jednak później są problemy z kierunkiem studiów..( a może to tylko ja tak mam? ;)
    A co do stylizacji to całkiem fajna, prosta ale ma to 'coś'. Mam sukienkę, jednak nigdy jej nie ubrałam, bo nie wiedziałam jak ją wykorzystać :D

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie ale zmieniłabym buty. :)

    selena876Kitty

    OdpowiedzUsuń